Este espaço está aberto a reflexões pluridisciplinares sobre a cidade e o espaço público no contexto pandémico e o seu impacto nas dinâmicas urbanas.
*
This space is open to pluridisciplinary reflections about the city and the public space in the pandemic context and its impact on urban dynamics.
An Empty Space, A Virtual Place: Cultural Life and Creative Solutions In Besieged Cities. 2022. Ivone Ferreira, Maria Irene Aparício, Leandro Madrazo, Nuno Fonseca, Patrícia Pereira, Rosalice Pinto
Microsoft 365 as a Tool for Teaching During the Covid-19 Pandemic: Perceptions of Portuguese Teachers of Basic and Secondary Education. 2022. Joaquim Escola, Natália Lopes, Paula Catarino, Ana Paula Aires
Desafios da Educação em tempos de (pós) pandemia - O Contributo Ubuntu. 2021. José Luís Gonçalves, Madalena Alarcão (Coords.)
Face au coronavirus, le retour de l'Etat social . 2020. Edouard Delruelle, Université de Liège.
Écosocialisme ou barbarie. 2020. Edouard Delruelle, Université de Liège.
Perspectives on the City: for the non-confinement of thought . 2020. Irandina Afonso, Universidade do Porto.
Escolas encerradas: Que educação em tempos de COVID-19? 2020. Saber&Educar Vol. 29, n.º 1